قصه..........
omid
وبلاگ من فقط برای لبخندی سبز بر لبهای شماست
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودت خوش اومدی لبخندبزن.

پيوندها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان omid و آدرس betty70.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

ازتبادل لینک بادوست خوبی مثه تو خوشحالم.حضورت همیشه سبز









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 34579
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
betty

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 9:43 :: نويسنده : betty

قصه ازحنجره ایست که گره خورده به بغض

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها

در همه آوازها حرف آخر زیباست

حرف من دیدن پروازتودر فرداهاست.........

 



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت11:50---4 خرداد 1390
لینکیییییی

vesal
ساعت16:18---13 ارديبهشت 1390
salam
aoam bodo biya
bayyyyyyyyyyyyyyy


سيندرلا
ساعت11:11---13 ارديبهشت 1390
سلام عزيزم.ممنون از نظرت

وبلاگت واقعا جالب و قشنگه /خواستي بلينكي منو به اسم سيندرلاي علي لينك كن وخبر بده به چه اسمي بلينكمت
پاسخ:سلام نفسی وبتو اشتباه زدی اصلاح کن.بوس


آقای سیدنارگیل نارگیلیان
ساعت17:44---11 ارديبهشت 1390
سلام لینک را تصحیح کردم و در ضمن با یک مطلب جدید به روز هستم. متشکرم از حضورت!

آقای سیدنارگیل نارگیلیان
ساعت12:34---8 ارديبهشت 1390
سلام این شعرت را خواندم ... راستی شعری قطعه ای میگذاری اگر از خودت نیست بنویس منبعش را اگر منبعش را میدانستی.
من تو را با همین اسم امید لینکیندم و درخواست لینک هم دادم نمیدونم کار میکنه یا نه ... خلاصه ما رو داشته باش!
به وب نوشت من هم بیا ... من 95درصد دست نوشته های خودم هست الان هم با مطلب خوابهای طلایی به روز هستم.


فرید
ساعت9:59---7 ارديبهشت 1390
من شمارو لینک کردم شما هم منو لینک کنید مرررررررسی
پاسخ:سلام اگه پاسخو دیدی وبتو اصلاح کن آخه بالا نمیاره.مرسی


فرید
ساعت19:47---5 ارديبهشت 1390
سلام وب زیبایی داری و مطالب زیبا مخصوصا که نوشتی واسه لبخنده

منم وب دارم منتظرم تا با هم تبادل لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: